eksperimen 7 : P . A . U

ini pau mana punya gambar entah aku amik

aku dah lama tak menikmati makanan ni, pau~ umm..sedap dan enak dimakan begitu saja.
korang selalu makan? kalau tak selalu, aku cadangkan korang makan time pagi atau petang(time hujan). perghhhh~ nikmat tahap dewa. tak percaya? try la.heheheh. tadi aku dah makan. =p

tadi aku makan 5 pau. pau kacang, pau ayam, pau sardin, pau kelapa dan pau kaya. fuhhhh.. dasyat nikmat makan pau sewaktu die tengah suam-suam panas, pekena ngan teh’o panas pagi yang sejok..ummmmmm~ hanya tuan empunya diri yang makan je yang tahu.hohohohoho

tadi, bile mamak tu bukak je bekas buluh untuk pau tu, berkepol-kepol wap keluar, fuhhhhh~
beselera…serius..dengan mood yang cam malas (hari isnin biasa la baru nak warm up kerja lepas cuti minggu) teros berubah melihat pau pau yang kelihatan enak. sesuap pau dapat membuka mata yang mamai di pagi hari.hohohoho. nikmat nikmat, alhamdulillah~
so..apa tunggu lagi?

heheheheh, aku harap esok pagi korang try la cari pau ye~ selamat malam~ =p

p/s : esok kalau ada lagi aku nak makan =] (kedengaran perot aku berbunyi menahan lapar untuk pau esok) kruk kruk~

~ by fiq on August 14, 2006.

One Response to “eksperimen 7 : P . A . U”

  1. bila nak belanja saya makan pau :D…he he he

Leave a Reply

 
