eksperimen 12 : cobaan pertama

yezzaaaaaaaaa~ siap! Ini adalah salah satu projek aku yang aku baru nak cuba mulakan,
harap2 aku dapat la buat, doa2kan la ye, ni baru cobaan pertama aku, dan salah satu cara aku nak belajar meng-upgrade diri aku. Gambate fiq! hohohohoh =p

p/s : psttt….diam2 je tau kalo korang tenampak kertas yang berfotostat seperti diatas, kecuali bagi mereka yang nak buat tambahan rumah(area cheras-kajang-bangi).hohohohohoho.

Advertisements

~ by fiq on August 24, 2006.

5 Responses to “eksperimen 12 : cobaan pertama”

  1. fiq!!saya pun nak ubahsuai rumah…ahaksss…gambate fiq!!:)

  2. eh lupa, kalau nak ubahsuai rumah saya, ada less tak?ha ha ha…

  3. aha, mak dayah pn mmg tgh nk ubah suai umah..tp nk psg syiling je kt umah atas :p

  4. Wah.. Tahniah2.. Satu usaha yang amat menarik.. Kalo umah kat Klantan bleh dak Fiq.? Haa..satu lagi, kalo pelan kandang lembu ko bleh lukis tak? > serius ni.. bukan wat lawak.. (Fuad: muka serius)

  5. akira : nak less kene tunggu da betol2 maju, hohohoho

    dayah : pasang siling aku xgeti =p

    fuad : kalo kabel aku dah cekang sok sok leh la wat sampai kelantan, wahahah..pasal kandang tu, serius aku geti buat, ada undang2 binaan ke nak wat kandang? =|

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: