eksperimen 14 : m.e.r.d.e.k.a

kisahnya, dari tadi aku nak login tak boleh, ni pon lama aku tunggu untuk keluar skrin posting ni,
ada saja yang menghalang.

habis hilang idea aku… so aku dapat buat ni aja =p

tiga
satu

kosong
lapan

satu
sembilan

lima
tujuh

angka angka ini
bukan sebarang

sejarahnya
pada angka ini

riwayatnya
pada angka ini

detik 12
angka ini

empat
sembilan

ada pesta

jahiliyah…

p/s : salam merdeka!

~ by fiq on August 30, 2006.

7 Responses to “eksperimen 14 : m.e.r.d.e.k.a”

  1. memang penuh jahiliah…
    patutnya buat kenduri kesyukuran, bacaan yasin dan tahlil…

    tapi…
    ni la dia islam hadhari yang di war-war-kan…

    Kesimpulan: kiamat sudah dekat…

  2. mmg btul la,blogger ni kdg2 tak leh nk bkk…tension tol la!

    ape2 pun slm merdeka, semoga kita tak tergolong dlm mereka2 yg jahiliah itu..insya allah…

  3. konsert2 dan pesta2 merupekan care sambut merdeka ikut hadh4r!..

    ini ker pembaharuan (aka bidaah) yang membawa kepada kebaikan?

  4. haha pesta korek. korek atas korek bawah

  5. haha, aku tak join, aku usha-usha je dari tepi, sambil banyak2 beristighfar. 😀

  6. Ringkas dan padat.. 🙂

  7. akira : kenduri memang best. makan free =]

    hayad : insyallah

    ad3k : agaknya begitu lah

    esis : =p korek idong

    amanitium : usha sampai puas, hahahahhaha.

    fuad : =]

Leave a Reply

 
