eksperimen 24 : saff depan

malam ni, aku lambat sikit. lepas isya’. baru aku ke surau. jadi aku berada di saff belakang.
kebiasaan nya didepan agak terang dan mungkin lebih bersih, pada pandangan mata aku la, sebab disitu selalu digunakan. jadi habuk nya kurang.

2rakaat pertama berjalan lancar. aku di saff blakang skali. sejuk sedikit suhunya.
2rakaat kemudian berjalan lancar. aku masih di saff sama
2rakaat selepas itu….

aaaaminnnnnnnnnnnnnn~

hachuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!, pakcik sebelah aku bersin. aku die sebelah kiri. kedudukan kipas waktu itu juga kekiri. angin-angin juga kekiri.

korang fahamkan? apa yang aku rasa. tempias rembesan air2 kecil itu…
tepat ke muka aku…

esok..aku akan datang awal…

p/s: habuk itu mungkin..

~ by fiq on September 27, 2006.

12 Responses to “eksperimen 24 : saff depan”

  1. ha ha.

    sok mai awal skit no?

  2. eeeee…yark!!! gelinya aku. Kalo aku sure aku basuh muka dgn sabun 7 kali,wahuahuahua

  3. huhuhu.. ader gak iktibarnya terkena air itu.. ekeke..!!

  4. hahah pada zahirnya ada beza gak saf depan dgn saf belakang….hhehee

  5. haha~! jap, kat belah depan takder kipas sebelah kiri ker? ;p

  6. Pak cik wat muka bersalah tak? Hahak.. Habuk itu harus dipersalahkan atau pon kipas..

    Cuma satu aku tak paham, asal kipas kat kiri boleh tiup angin ke kiri gak.. Hurmm… Konpius..

  7. ha ha ha.
    kau kena tempias ya. kesian.
    lain kali, mai awal kat mesjed naaa..huhuhu

  8. ha ha
    kalau time smayang jumaat.
    jaga2.
    tahan nafas jika pakcik sebelah sendawa…
    mak aihhhh bau diaa

  9. haha, time kau sapu muka lepas tahiyyat akhir tu, kau ada rasa lendir-lendir melekit tak? wana hijau ke kuning ke. haha.

  10. kalau ko datang awal sikit mesti dapat bau sendawa. malam ni awal sikit ye.

  11. kalau ko datang awal sikit mesti dapat bau sendawa. malam ni awal sikit ye.

  12. king : ya, esok aku mai awal =]

    dayah : samak je teros dayah =p

    mainq : ya =]

    chot : heheheh ada2 =]

    ad3k : xde

    fuad : kipas tu bukan belah kiri, tapi mengadap ke kiri.

    akira : memang kesian..

    farid : itu lagi power!

    aman : kalau ada macam tu aku banned terus pakcik tuh dari duduk di sebelah aku

    jarri : heheh ya, aku mai awal =]

Leave a Reply

 
