eksperimen 25 : suhu

puasa tahun ni begitu mencabar buat aku, suhu badan aku naik dengan mendadak. dengan kepala yang berdenyut. dah 2 hari ponteng kerja dan 3 malam ponteng terawih.cukup menduga kekuatan aku. sampai kene air pada kulit pon terasa peritnye. oleh sebab itu aku tak dapat nak melawat blog2 kawan2 sume. dan xdapat nak buat entri. suhu yang dasyat itu mengalirkan air di mata aku. fuhhhh.. semoga sedikit dari dosa2 aku terhapus. bagi kawan2 semua, jaga kesihatan. perit betol demam di bulan puasa ni.syukur aku mampu berpuasa lagi…

p/s: bile demam aku berfantasi peti sejuk dan segala isi dalam nya..nasib masih terkawal =p

Advertisements

~ by fiq on October 3, 2006.

8 Responses to “eksperimen 25 : suhu”

  1. aku mengalami ‘fenomena’ yang samer [jap, tul ker penggunaan fenomena nih, main blasah jer..haha] tapi skang da hampir pulih sepenuhnyer..syukur..tp elok gak beb kene ujian camnih..hapus sket doser..:)

  2. fantasi dalam peti sejuk? woah, dahsyat! haha.

  3. wah fantasi peti sejuk?hohoho….dahsyat betul imaginasi sang pria…ha ha ha…

    oh fiq, semoga cepat sembuh…makan ubat bila dah buka puasa tu…ok bulat, jaga diri baik-baik ya…

  4. aku dah 2 hari makan keluar balik semua..nak kata panas dlm mungkin ye gak..nak kata makan terlampau byk pun ye jugak…

  5. Sekrang nih dah boleh balas dendam dah ke..? Haha.. Slamat fiq..

  6. ooo ooo makan kurma lebih skit.

  7. ampai kene air pada kulit pon terasa peritnye.

  8. ad3k : ntah aku pon tak tau betol ke tak penggunaan tuh =p

    aman : ko berfantasi bukan2

    akirasuri : maseh =]

    chot : jaga kesihatan bro.perit demam..

    fuad : slamat2 =]

    king : 3 biji? xok lagi ke?

    dayah : sian kan..umm~–>

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: