eksperimen 27 : tak tahu tajuk

aku suka tengok tivi, antaranya forum-forum atau talk show atau apa-apa saja yang melibatkan selebriti bercakap. bukan apa, seronok bila melihat dan mendengar mereka bercakap. terserlah kejahilannya. aku bukan baik atau maksum, tapi aku agak cute dan sopan =p. tapi, alangkah eloknya mereka belajar bercakap dan mengawal emosi dahulu sebelum bercakap atau mengeluarkan pendapat. Heheheheh. Kalau korang nak tengok, aku cadangkan korang tengok forum apa ntah yang host nya tidak lain tidak bukan hero malaysia ROSYAM NOR. ok lah, nak gi terawih. daaa~ =]

~ by fiq on October 8, 2006.

12 Responses to “eksperimen 27 : tak tahu tajuk”

  1. owh…aku plak x suke tgk tibi..:)
    dulu2 suke gak..skang dah agak hilang minat..kecuali utk rancangan2 yg berinfomasi..
    hebat Allah..semoga Allah sentiasa melindungi kita semua..

    x sangka plak aku peng’comment’ pertama..heh..

  2. woah woah, kau minat rosyam nor. takut dekat kau. haha.

  3. ya sangat betul.

  4. kena tengok ni, bila?? hehe 😀

  5. huhuhu… rancangan fenomena seni! aku jarang tgk.. sekali sekala bukak tv tue pon time berita.. pastu teruskan aktiviti harian..!!

  6. mcm best je cite tuh..bolela layan pasni

  7. Mungkin pengaruh skrip menyebabkan sesetengahnya menghadapi masalah meluahkan pendapat sendiri.. Mungkin..

  8. rosyam nor berlakon jadi watak ape?

    iklan biskut julies?
    wahaha.

  9. kadang2 care dorang ckp menggambarkan kelulusan pelajaran masing2..kuang3x..

  10. akak rasa akak lagi cute dari ko kot fiq..ha ha ha

  11. aku xpernah tgk langsung rancangan rosyham nor tu..ko dah iklan terpaksa la ku tgk..hari apa?kul brapa? tv 1 kan..

  12. yaza : =] insyaallah..

    aman : kau sentiasa bersangka buruk ke? =p

    king : ya ya betol

    s.c.a, faridfadly & chot : fenomena seni, jumaat malam sabtu time xberapa pasti.TV 1

    maniq : aktiviti harian tu ape =p

    fuad : mungkin juga

    jarri : iklan ali cafe heheheh

    ad3k : itu ok lagi, tapi kekadang bab agama.

    akirasuri : ye ke? mane?

Leave a Reply

 
