eksperimen 29.5 : petronas

terharu aku melihat iklan petronas tadi. Sungguh sinis, aku tidak akan menceritakan disini, korang tengok sendiri, iklan petronas raya memang aku nantikan selama ini, setelah lama menanti akhirnya petronas mengeluarkan satu lagi iklan yang amat menyentuh jiwa dan mendalam isinya.

semoga kita anak2 muda yang masih mempunyai orang tua tidak berbuat perkara sebegitu, doakan sesama kita….

“mereka menjaga dan mendidik kita, mereka bekorban segalanya demi kita”

sudah terasa bahang akhir ramadhan…

selamat berpisah ramadhan, semoga kita jumpa lagi tahun hadapan.

iklan petronas

~ by fiq on October 17, 2006.

12 Responses to “eksperimen 29.5 : petronas”

  1. Semoaga ada Ramadhan lagi untuk kita pada tahun hadapan.. Amin.

    Selamat Hari Raya Fiq.. 🙂

  2. Tak tengok lagi iklan petronas..tp mmg iklan feveret di musim perayaan..hehe..

  3. iklan mn ek? aku ni jrg tgk tv,huhu

  4. lama, dah, tak, tengok tv. hai

  5. korang tgk kat paper on9 la ade iklan, aku baru tgk kat metro nye web ni

  6. mohon maaf andai ada terkasar bahasa dr aku bro…slamat hari raya!

  7. oh tak sempat lagi tengok iklan-iklan raya…bz teramat…

    selamat menyambut hari raya…
    maaf zahir batin…

  8. aku tgk kat web petronas sbb xsempat nak tgk tv. iklan tu idea ciplak. tapi xpelah.

    selamat hari raya fiq.
    maaf zahir saja ya. tak ada hutang batin.

  9. menyentuh jiwa?kalau sakit hati tu menyentuh jiwa gak ke?

  10. chot : sama bro. maaf ape2 silap

    akirasuri : selamat raya kak

    jarri : ciplak ke? xtau plak aku. selamat raya~

    kure : sakit hati tu tang mana? tesentuh gak kot.hohoho

  11. slmt hari raya aidilfitri..
    smoga bergumbira..

    harap dimaafkan segala kesalahan..

    sob..sob..sob..ramadhan nak tinggalkan kita semua..

  12. fiq, sebab terharu sangat,korang tengoklah sendiri, malas aku nak komen. Ha ha ha.

    Selamat Hari Raya, selamat mengorbankan duit.

Leave a Reply

 
