eksperimen 31 : lemau

wohh wohh, akhirnya aku dapat login. sesungguhnya muruku rumah aku tak selamau streamyx.
walopon aku dapat login. tapi syahdunya nak tunggu login tu sempat mandi, makan basuh kain.,tengok tivi dan macam2 lagi.

oleh demikian aku tidak dapat mengomen sesiapa buat masa ini. sungguh jenuh untuk menunggu.

seperti biasa baru habis bercuti perlu memanas enjin. vrooom vroooooooooom~

aku main taip je ni, entah dapat publish ke tak.

p/s : kalau korang baca entri ni maknanya aku berjaya publish

Advertisements

~ by fiq on November 1, 2006.

6 Responses to “eksperimen 31 : lemau”

  1. tahniah kerana berjaya publish

  2. tahniah!!

  3. ye. tahniah.

  4. Haha.. Berjaya publish.. Dah cukup panas dah brader.. Dah bleh start dah.. 😉

  5. huhuhu.. kesian.. dah ok tue terus la nulis dari semasa ke semasa.. hohoho

  6. oh semalam atau kelmarin aku ada pos sesuatu komen di sini… tapi berlaku 10060

    lalu patutlah nampak aku gagal publish semalam.–>

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: