eksperimen 41 : blurry

kalau di tengok balik entri2 lepas, entri baru-baru ni pendek dan ntah ape-ape ntah. Aku sedar, dan aku tau korang perasan, memang ntah ape-ape ntah. Sebab, aku pon sekarang ntah ape-ape ntah. Macam dah buntu. Mungkin tekanan? atau aku aje yang buatkan diri aku di tekan -tekan?

ntah lah. Aku sendiri tak boleh nak jelaskan keadaan aku sekarang. Dimana setiap kali aku bukak pintu ada pintu lagi dibelakang dan seterusnya. Mungkin aku silap pintu? atau pintu yang pandai main silap mata? ntah.

lain kali perlukah aku keluar ikot tingkap?

Advertisements

~ by fiq on November 24, 2006.

5 Responses to “eksperimen 41 : blurry”

  1. ikut bumbung pun boleh

  2. woh. idea tu bagus gak

  3. kadang2 tulis yg pendek2 itu lebih bermakna .. 🙂 jgn tertekan2lah… 😀

  4. dude, kau putus cinta ke? apa barang tertekan…

    nah skl sekotak…

  5. aminbakish : um,um. baik.

    aman : bukan putus cinta. hehe, skl meh aku nak.mana?

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: