fiqeologi 3 : panas

heroes

oh ya. lama xupdate. cuaca pon panas. so xde idea. hahahah. alasan. busy sket sebenarnya. oh ya ada ura2 mengatakan opis aku bekerja akan berpindah tempat. entah. ya ke tidak. oh ya, aku sekarang sibuk mendownload-download. saja nak gunakan sepenuhnya internet yang ada. nak buat duit guna internet xgeti so, aku download banyak2. hahahhaha best x? korang apa lagi. sebelum streamyx hadkan lagi aktiviti donload mendonlot ni, baik korang guna cepat =)

oh. nak donlod guna ape?

utorrent

kat mana?

mytorrent

aku xde idea sebenarnya…. aku rekemenkan cerita series heroes

~ by fiq on February 8, 2007.

10 Responses to “fiqeologi 3 : panas”

  1. good info..aku ada website heroes ni tau..ko akan teruja pasal ada wallpaper dan sinopsis setiap episod…kalau ko nak…. tggu entry aku esok..hehehe

  2. chot : heheh, ok ok esok aku melawat. jgn lupa donlod documentary pasal global warming tuh. mungkin akan buat kita laki berfikir.

  3. ha ha ha. aku streamyx bos besar bayo. lalalala~

  4. lagi silap eja..laki plak.

    akirasuri : bos besar bayo best ah

  5. […] utk menghabiskan smpai ke episod 11..korang boleh torent atau download di mytorrent (atas ihksan fiq). Kalau xtahu utk download korang beli saja la di Petaling Street..harga aku rasa dlm […]

  6. best ke heroes ni? maybe utk golongan yg lebih muda drp aku kot. hehe..skrg ni x sempat nak layan.

  7. best wo. tua ke muda bole layan =]

  8. Bukan selera aku la pulak..he he

  9. torrent tu abenda fiq?

  10. jowo : rambut xsama color da skang, apatah lagi selera. lol hahah

    kak aminbakish : torrent tu file yg digunakan sebagai pengantara nak donlod. ntah ye ke tidak saya main bantai je

Leave a Reply

 
