fiqeologi 6 : sibuk

3dm.b

fuh, lama xupdate. aku sibuk belajar 3dmax plak. meneroka sendiri + tutorial yang diberi oleh sifoo tukang3d tahun lepas, aku berjaya buat ni. itu baru eksperimen pertama aku. lepas ni aku nak cari duit upgrade ram. sebab aku render lambat gile. chow~ =p

Advertisements

~ by fiq on March 3, 2007.

7 Responses to “fiqeologi 6 : sibuk”

  1. oh cantik.
    chayo!
    sekian.

  2. tererla!

  3. apa yg ko sibuk tu fiq…hehe

  4. Cantek2.. Pasni design rumah banglo plak bro.. Cacak Zanpakutou aku kat depan.. Weh.. Landskap ko leh design x?

  5. TAHNIAH.. bangga bila dapat student rajin cam ko.. macam aku cakap itu hari.. banyak kena explore sendiri.. bila nak sambung tutorial lagi nih? kalau nak render lagi cun melecun, kau pakai vray. boleh download kat http://www.51render.com.

  6. gile ahhhh
    mmg rajin gileeee ko
    aku nk buat skateboard pon dh amik mase 2 jam lebih
    tp aku pki lightwave ah
    kang try 3ds ah plak

  7. akira: chayoyoyo

    king : terrorist? heheheh

    chot : sibuk meneroka max nih.

    fuad : landskap aku xblaja. tapi boleh cuba.

    harris : nanti leh sambung tutorial lagi.

    virgo : xde la rajin. tapi bila da buat jadi addict. lightwave aku xgeti langsung. hehehhe

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: