fiqeologi 12 : end of volume one

nup_106184_1068.jpg

“macam mana nak hentikan orang yang meletup”

heroes season 1 dah habis. pada pandangan aku, ending dia macam nak terlalu cepat. tapi overall best. dan seperti biasa setiap ending, heroes akan menimbulkan lagi persoalan. so. jangan lupa tunggu season 2 keluar plak.kemungkinan ogos atau september. aku busy sket. dan juga ada masalah kesihatan.maap lah ye. hehehhehe.

Advertisements

~ by fiq on May 23, 2007.

8 Responses to “fiqeologi 12 : end of volume one”

  1. semoga cepat sembuh

  2. aku baru abiskan episod 20 mlm tadi…

  3. Sementara tggu season 2, nk layan cite apa ni? 😉

  4. sylar tak mati lg…cilakak!

    aku rs episod ni mcm lambat la plak
    die tunjuk semua..mmg ternanti2 bile sylar n peter nk bertarung

    prediction: nathan & peter hidup lg

  5. king : okeh

    chot : abiskan cepat!

    fuad : itulah, rasa kurang je. hahaha

    virgo : yep, mengikut source2 yg bleh dipercayai nathan ngan peter masih hidup. tapi aku kesal kenapa orang lain terlalu cuai bila sylar lari dlm manhole. ntah ape2.

  6. ha aku dah berjaya khatam season 1! susah betul syler tu nak mati ye…

  7. dia memang camtu chot, susa nak mati punya orang.

  8. laparlah.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: