fiqeologi 17 : BiZi

aku teramatlah busy. dah berapa hari xbalik rumah stay ofis. adeh…

blog1.jpg

aku xsempat nak render kat 3dmax. lagipun berat sangat file nih. pc ofis aku xmampu nak render mende alah ni.

merdeka nak dekat. puasa pon nak dekat. sekejap je rasanya masa berlalu.

~ by fiq on August 15, 2007.

7 Responses to “fiqeologi 17 : BiZi”

  1. cantik!
    kau makin pakarlah 🙂

  2. chun2. hang memang 3d designer eh bro? kalau buat lagi satu robot transformer bley ke? ;p.

  3. makin kagum aku tgk hasil ko…ni guna software apa bro?

  4. akirasuri : belom lagi pakar..

    ad3k : aku drafmen je.

    chot : sketchup je bro.

  5. terer betul la

  6. leh tak satu ari nnt aku bg cd kt ko, ko tlg burn kt aku segala saknike mak nenek filem2 yg ko senaraikan tu? aku tak reti nk donlod2 neh 😀

  7. bagus- bagus makin menjadi. btw, sketchup 6 vray dah kuar. tak payah la kau susah2 nak import masuk max. tapi aku trak try lagi .
    download link : http://rapidshare.com/files/48725305/VRay_for_SketchUp6.rar.html [password : 51render.com)

    manual dier : http://rapidshare.com/files/48738916/V-Ray_for_SketchUp_Manual.rar.html

    scene dier : http://rapidshare.com/files/48741215/V-Ray_for_SketchUp_Manual_Scenes.zip.html

    maju beb!

    aku dah update kerja terbaru kat blog aku. pi la tengok.

Leave a Reply

 
