fiqeologi 18 : merdeka?

aku sebenarnya malas nak buat entri pasal merdeka ni. tiap tahun sama je. takde plak yang berubah nya. aku tau malam ni ramai yang lepak luar. ada yang pegi tgk bunga api kat putrajaya. ada yang kat k.l. ada yang keluar ngan awek. ada yang ngan member2. ada jugak sikit2 ngan family. aku tau malam ni ada konsert. aku tau malam ni ada pergaulan bebas. aku tau malam ni ada yang sibuk terkinja-kinja. aku tau. tapi aku ? aku buat tak tau. aku xmampu buat2 apa2. sebab aku sibuk nak rehat. hahaha. aku tgk kat luar mendung. aku pasti bomoh2 & dukun2 skang ngah sibuk tolak hujan ni. ye lah. kang kalo banjir kl susah hati penganjur2 program gemilang ni. 50 tahun beb!. da tua da.

tapi, korang bayangkan la. malam ni ujan lebat gila. banjir satu kl. agaknya program jalan ke x? semangat “merdeka” dorang tu terpadam atau tidak?

~ by fiq on August 30, 2007.

4 Responses to “fiqeologi 18 : merdeka?”

  1. aku lebih suka duduk dirumah bila mlm…byk lagi program yg boleh tgk di tv..dan aku xsuka bersesak2 la…

  2. aku pun malas nak komen

  3. aku merdeka depan comp jek..
    hahak..

    salam merdeka!
    buat jiwa-jiwa merdeka 🙂

  4. fiq. selamat hari mardekha!!!

Leave a Reply

 
