fiqeologi 27 : otakublank

hiroro

tiba2 aku jadi malas berfikir. blank je otak aku. mungkin telebih nikotin. aku type entri ni dah berapa kali aku padam. gila. serius.  dah2 baik aku lepak jap. sebelum bos masuk.

hereos ep 8 da keluar. xsabar aku nak tengok. nanti bulan depan heroes ada kat tv3. yang xpernah tgk tu. tgk la. hari ahad rasanya 9mlm.

jom lepaking’

Advertisements

~ by fiq on November 13, 2007.

7 Responses to “fiqeologi 27 : otakublank”

  1. TYE FUAD ALMARI BUKU,DIA ADA NO AKU 😀

  2. huhu.
    bila nak belanja aku makan?

  3. season 2 ni masih belum tgk lg..kali ini aku nak tgk kat tv je la..malas nak torent la..

  4. dayah : ok

    akirasuri : org tua blanje org muda la

    chot : ha ha ha

  5. otak blank pong ade idea nak tulis post, ok ar tuh beb. ;p.

  6. Weh..ko num dayah ke? Project yang postpone aritu nk sambung bila?

  7. sob sob. .bukan tak nak tgk. takde masa nak tgk.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: