fiqeologi 27.5 : pindah

minggu ni aku sibok. ofis aku berpindah tempat. blok belakang je, tapi banyak gila nak mengemas. aku pon da penat ni. walaupun aku tau korang xlawat blog aku. aku update je. kan? korang lawat ke?

 

 

nah ni gambar opis baru aku. blom siap kemas lagi
4opis

2opis

3opis

1opis

~ by fiq on November 26, 2007.

11 Responses to “fiqeologi 27.5 : pindah”

  1. lawat je, tunggu ko update. heh…

    lawo bilik ijau. 🙂

  2. suke la kaler dinding oren ngan ijo

    *aku lawat sokmo la wei 😀

  3. huhu..office baru..best..tp nak kemas mmg penat..

  4. aminbakish : hahah bilik ijau bilik bini bos

    dayah : semyum sokmo

    idzra : mmg penat. ni pon belom setel lagi nih

  5. ko berpindah tempat kerja baru atau ofis yg berpindah?

  6. ini kt manekah???huu??

  7. chot : opis aku yg berpindah.

    za : kat cheras

  8. cantik opis baru kau 🙂

  9. cantik opis baru kau

  10. smart beb opis baru. macam rumah pong ade ku tgk hehe. macam casa impian pong ade hehe.

  11. […] tengah tunggu keputusan temuduga dbkl aritu. dah sebulan dah ni. tapi belum ada keputusan. sepatutnya hari jumaat baru2 ni keputusan tu […]

Leave a Reply

 
