fiqeologi 31 : bos no.2

Harini bos no.2 ( wife bos aku ) masuk bekerja. entah macam mana keadaan kitorang (aku dan lagi 2 org staff) lepas ni.

Baru2 ni data2 dalam pemacu keras pc (opis) aku ada yang kene delete. termasuk koleksi movie, anime, jdrama dan software2 penting aku . entah berapa giga kene delete . rupanya anak bos aku.

aku dah letak password yang panjang (**********) . amik kau!

sem

semi-d baru siap. saja aku lambatkan, nanti ada je yang diubahnya. orang dengan kereta xde dalam gambar ni. alasan aku ………………………….. rumah baru siap xde orang beli lagi.

~ by fiq on January 7, 2008.

11 Responses to “fiqeologi 31 : bos no.2”

  1. ehhh menarik la.. u ni kerja apa sebenarnya en fiq ?

  2. julia : keje pelukis pelan (draughtsman) tapi malas nak lukis pelan. wat 3d jek. lukis pelan boring

  3. sepak je budak tu

  4. wei render la satu kali dey tambiiii

  5. eh kau malas render campak kat aku la kasi render satu kali

  6. makin hebat dlm 3d ye..aku dah 5 tahun tggl terus lupa…

  7. king : ikutkan aku da lesing da

    irfan : hahah. ko nak render sesaje ke?

    chot : “makin” ye. “hebat” tidak la lagi.

  8. errrm..tp kene letak orang jugak..wpon tak beli lagek..huhu~semat2..tp da byk kn design semi-d sebegini..

  9. dah dapat belum surat tawaran???

    unit kami akan dapat sorang minggu depan (ckp dgn mak, adik liza tkt 22). dia dapat surat semalam. (ur name should masuk Unit/jbtn lain, not mine!)

  10. Tahniaaaah!!! Dah, lepas ni tak yah fikir pasal nak letak password panjang-panjang dah, haha

  11. za : pemaju nak gini. apa kita leh buat?

    mrs z : ;p

Leave a Reply

 
