fiqeologi 36 : padam

oh, aku belom update lagi ye?

sebenarnya, dalam 2 minggu kebelakangan ini, aku dah banyak kali tulis entri. tapi setiap kali aku menaip, aku padam balik. aku taip, aku padam, aku padam, aku taip balik. so, aku menanggap, belum sampai masa untuk aku buat entri. minggu lepas, aku dah pun publishkan fiqeologi 35.5, tapi aku dah delete. atas sebab ia terlampau beremosi dan agak personal. oh, jangan fikir yang bukan2, tidak ada sebarang unsur lucah dan ganas juga.

ada sekali aku menulis entri bertajuk kapal terbang kertas. sepatotnya ia adalah entri fiqeologi : 36. tapi aku padam ditengah2 jalan. entri kapal terbang kertas menceritakan tentang kenakalan pelajar2 sekolah rendah agama masjid negara yang kreatif, suka mencarik helain tengah buku tulis pelajar2 lain, dan ….. ops,aku minta maaf setakat itu saja mampu aku ceritakan.

tunggu nanti aku senang ye. sekarang aku xsenang. cuaca di sini panas ketika waktu malam. jadi aku tak boleh berfikir untuk menceritakan dengan ayat2 yang teratur.

apache aku yang hensem

p/s : panasnya!

Advertisements

~ by fiq on May 3, 2008.

12 Responses to “fiqeologi 36 : padam”

  1. ya..ya..sama juga dengan aku…
    aku dah banyak kali padam…
    aku xder idea untuk menulis…
    mungkin disebabkan isu harga beras naik…
    mungkin juga disebabkan aku kesuntukan duit untuk membeli dslr..

    haih….aku akan tulis lepas ko tulis entry baru..

    cait…

  2. opaq : camne ko leh komen aku awal? hahahha

  3. same je ngan i. simpan dlm draft la.. simpan bebyk.. then anytime edit boleh la sambung posting.. =p

  4. mmg panas bro skang. aku yang tak penah mandi (mandi malam!) pong skang mandi sebelom tido sebab berlengas badan eheheh.

  5. aku replika apache tu dah lama cari beb…

  6. aku pon ade entri personel..jd tatapan draft jew..sbb takot nak terime pandangan org laen..baek simpan sendiri..huhuhu~

  7. haha…kekadng kat cni la org nk luah2kan ape2 yg personal..juz to know what other ppl think..

  8. mel : i xsimpan. i padam semua

    ad3k : aku pon kene mandi mlm panas wo.

    chot : maju junction. ni last. 79 ringgit

    za : jangan takot. aku akan simbah cukop2 kat ko. hahahha

    matley : hahahah. aku xtau nak ckp ape2 kat ko.

  9. errrr~ko nk simbah aku??isk~ade ke patot..huhu~

  10. aku ko dah knal lame pun ko tatau nk ckp ape? ish ish ish..

  11. eh fiq.. nak tau cite pasal budak skolah agama yg suka cari bahagian tengah buku latihan tu..

    cite ok.. =)

  12. julia : tgk nanti kalau rajin. huhuhuh

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: