fiqeologi 38 : Closing Down

jam medan pasar

Aku terfikir2 untuk menutup sahaja blog aku ni. Perlukah aku sambung niat aku? atau biarkan saja atau terus berbloging? kawan2 macam mana?

Advertisements

~ by fiq on November 9, 2008.

10 Responses to “fiqeologi 38 : Closing Down”

  1. tak yah tutup. tingal je buat sementara kalau sibuk.

  2. mana boleh kamu tutupkan blog kamu? tempat yang kita bertemu.. so bad la you.. nnt kalo u tutup blog, u lupa kat i.. tak nak ar camtu!!

  3. JANGAN!!!!! (bold+72 px)

  4. wah!! naper pulak mau tutup!jgn lah!

  5. isk isk isk…. taktah le tutup

  6. apadaaa!!

  7. aku meninngalkan sedikit bau badan aku kat blog ini agar ko dapat bau aku selalu…
    hahahahha….

    preett~…

  8. aku tag ko….
    balas….

  9. Siapa juga yang datang jenguk CSK dari sini… maka akak datang membalas lawatan 😀

  10. jangan tutup fiq
    nnt aku kekurangan bahan bacaan on9
    klu malas nak update selalu biarkan aje macam tu
    =P

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: